Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pane Svoboda škoda, že jste ten svůj článek pokazil s těmi ekology a zejména závěrem, který trochu zavání heslem "Já jsem horník, kdo je víc". Pocit horníka, kterému tu práci po tolika letech zavřou, ale chápu. Můj táta fáral na uranu, Jáchymov, Příbram a v té díře zůstal i po odchodu do důchodu, když dělal na Želivce a v kotelně. Ta špína je droga. Ale, že by plakal, to ani náhodou. A my doma už vůbec ne. Nakonec jsem rád, že jsem do té díry také nezahučel. Můj starší bratr to štěstí neměl. Tady je můj názor: http://vildomec.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=493814

0 0
možnosti
Foto

Zcela určitě nepochopím ty pocity, která máte, protože to se musí zažít. Ale chápu je malinko, už jen proto, že si člověk uvědomí, že tam či jinde prožil kus života. Svýho života a v tomto řemesle přímo ve dřině a špíně. Navíc to jen vyjadřuje, že to řemeslo, přes všechnu tu špínu a dřinu jste měl rád. To beru, to se mi líbí.R^

4 0
možnosti

Motáte dvě věci dohromady. Hloupě. Ekologii a vaše hornické povolání a sounáležitost. To jsou naprosto rozdílné věci. Rozsekejte ekology argumenty o výhodách hlubinné těžby hnědého uhlí a ne o kamarádství horníků.

4 2
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS